1 Kasım 2008 Cumartesi

bi yapmadığın waffle kalmıştı! :D

Tadını kokusunu çok sevdiğim waffle ı en son yazın kayseri de yemiştim. "yahu ben niye yapmıyorum?" diye sordum kendime. "e, yapayım bari" diye cevapladı kendim :D yaptı ama süper oldu yani...
şehrin altını üstüne getirdim, waffle yapan tost makinesi bulamadım. tam bi mağaza benim için getirtecek diye sevinirken, -onlarda bulamamış- hüsrana uğradım. ama yılmadım, aramaya devam edicem. bu waffle ları annemin makinesinde yaptım, resimdeki gibi 2 değil 4 dilimli oluyor.
tatlı komşularımız ayşecik ve Hakan da çok sevdiler ve benim için poz verdiler :D

oooh, afiyet olsun Ayşecik...
Genellikle meyveli tercih edilir, çikolata sosu çok yakışır ama süslemek tamamen damak zevkine bağlıdır. ben hamuruna ceviz bile kattım (annem duymasın).
"yapma bundan bidaha, yiyoruz kilo alıyoruz" :D

1 yorum:

  1. cok lezzetlı gorunuyo gercekten bende bu aralar ıslak kekle basım dertte cok guzel kabarırdı ama artık kabarmıyo tum gızlı yontemlerı denedım neden kabarmıyo yaaa ....

    YanıtlaSil